Korkman bence gayet normal canım ama onun da bi seviyesi olmalı, psikolog bana seviyeli anksiyetenin bebeği koruma içgüdüsünü arttırdığını söylemişti. İçine korku geldiğinde dua oku evde kuran aç dinle, Allah’ın izniyle bir şey olmaz 🙏🏻 sağlıkla kavuş bebeğine