Eldgrn Two ana sayfası sol tarafta fotoğraf ekleme yeri var oraya fotoğrafı yükleyip çıkan linki buraya yapıştır fotoğraf gözükecektir
Zeynep2929 Two fotoğraf ekleyebilsrn daha iyi olur canım bende eklemeyi bilmiyorum yorum yapamıyorum o yüzden
Two october ay değil mi ne bileyim ilk bebeğimde çok netti. Birde dış gebelikse silik çıkar falan diye okudum korktum
Two Nursena2 yaa öyle mi diyorsun. Kan vermeye eşimle gidebilirim ama ondan önce müjdelerdim net olsaydı😅
october Two alalası yok döllenme günüyle ilgili beta. betayı takip ederek dış gebelik anlaşılır ilk değerler bir şey ifade etmez
Amonim Bence hiç silik değil net 😂 burda o kadar silik testlerle gebelik öğrenen gördüm ki bu bence baya net 😂
october Two kan verin, değerin kaç olduğunun önemi yok. iki günde bir en az %66 oranında artış oluyorsa dış gebelik değildir