Rafaelli yeni_anne2 ben 18 haftamdayım bu gün sildim, her turlu temizlik yapıyorum alıştım artık)) risk yoksa yapa bilirsiniz yorulmadan))kolay gelsin
yeni_anne2 Donaldvetomris aminn inşallah evettt hareket ettikçe daha iyi hısedıyorum bendee yürüyüş olsunn temizlik ev içi hareket hep varr yavaş yavaş her gün yapıyorum dikkat ediyorum amin inşallah cümlemizin 🌸😊
Rabiamina yeni_anne2 cama çıkarak sileceksiniz asla çıkmayın bırakın pis kalsın sizden önemli değil. Ama içeriye açılan cam ise ben kendim sildim tansiyon şeker gibi hastalığınız yoksa silinebilir
yeni_anne2 Gamze_gamze maşallah size 😊bende aynı şekilde hep yaptimm aynı şekilde işlerimi yapabildim kadar da yaparim hep diye düşünüyorum 🌸
Gamze_gamze yeni_anne2 Allah koruyor onları annesi. Dikkat ederek yavaş yavaş yaparız Allahın izniyle
Gulcin_krl yalandunyaa evet canım merdivenden ayağım kaymıştı gerçekten de verilmiş sadakam varmış çok çok dikkat edin lütfen 😊