Kızlar kasık batmalarim olduğu için test yapmak istedim bir kızım var onu da adetime 6 gün kala öğrenmiştim bu şekilde kasıklarmda batma vardı şimdi erken gebelik testi yaptım çok silik bir çizgi çıktı bu kadar erken öğrenen oldu mu kafam karıştı olabilir mi biyle bişey heyecan yaptım 3 aydır korunmuyoruz 2. Çocuk için