Buketyyy merhaba bizimki de o şekilde fetal dna verdik genetik sorunu çıkmadı bebeğin bu durum da doğumdan sonra çocuk doktoru tarafından kontrol edilecek. Bizimki daha bile büyük ama ona rağmen sınır altında olduğu için doktorumuz gayet olumlu konuşuyor. Bizi rahatlattı açıkçası şu anda kilo alımını kontrol ediyoruz özellikle. Onun dışında yapacağımız bir şey yok maalesef