Busrasisman Kızlar aranızda hamileyjen kum döken oldu mu Dün kasık ve karın ağrısıyla acile gittim idrar ve kan verdim sonuçlara göre kum döküyorum başına gelen varsa nasıl atlattiniz
yenibirannis Busrasisman benim arkadasım yasadı geçen sene 2 kutu antibiyotikle geçirdi hastanede serumlarla Allah yardımcın olsun şifa versin inş en kısa zamanda atlarırsın canm 🙏
Baby_B Busrasisman ben 8.haftada 4 gun hastanede kaldim Verilen serumlarla bir anda tuvalete kum dusurdum.Agrim acim olmafi.Söyledigimde sasirdilar.Ne kumu diye.Beslenemedigim siivi alamadigim dönemde yasadim.Agrim olmamisti benim.1 kere oldu.simdi 22+6dayiz sorun yok cok sukur
Busrasisman Baby_B bende şuan 11 haftalık hamileyim çok fazla kasık ve karın ağrım var üroloji ye gideceğim Çarşamba günü