Kocamanailem_ Kızlar iki seferdir Sağlık ocağında tansiyonum ölçülüyor. Hemşire geçen 13/5 demişti bugünde 13/6 çıktı. Sınırda dedi. Çok yüksek mi biraz tedirgin oldum. Tansiyon düşmesi için neler yapılabilir bilgisi olan yazarsa çok sevinirim
yenibirannis Kocamanailem_ sınır 15 13/5 çok yüksek değil ben hamileliğin boyunca 13 14 15 tasıdım hep bi sorunda olmadı tahlillerimde temiz çıktı hep sağlikli sorunsuz şekilde doğum yaptım oğlum şuan 14 aylık 🩵 stres yapıp kafanıza takmayın tansiyonunuzu sürekli ölmeyin düşürmek içinde bi çay bardağına limon sıkın suyla karıştırıp için yada sarımsak veya sarımsaklı yoğurt yiyip bi duş dinlenin düşücektir😊
2019taha Kocamanailem_ ben ilk gebeliğimde yüksek tansiyon nedeniyle 30 haftada doğum yaptım küvezde kaldı bayağı zordu büyüdü şükür şimdi tekrar hamileyim Tansıyon ilacı başladık hemen doktora iyice danışın perinotolojıye de görünün gebelikte Tansıyon önemli
zaman0686 yenibirannis ay içim o kadar rahatladıki bunu duyduğum çok iyi oldu çok teşekkür ederim yorumunuz bir insanı rahatlattı Allah razı olsun