Selcen ben eylül ayinda yaşamıştım. Kese boyutuna gore (40 mm) bebek yoktu bos gebelik dendi. Dr max.15 gun süren var dedi. Ki zaten 9-10.gun kahverengi lekeler gelmeye basladi.dr rahim cok akilli bir organdir sagliksiz olan birseyi ne kadar ilac igne de olsa rahim sonlandırıyor dedi. kendiliğindende düşebilir. Ama parca kalabilir kanama yoğun olarak vucut atabilirmis. Allah korusun parca vs gibi bir durum olursa operasyon gerekebilir dedi.bende 10 gun sonunda kurtaj icin gittim ölçümlerde 7+4haftalik görünüyordu. Ve 3 tane hap verip (1 tanesi dil altına 2 tanesi rahim ağzına konuldu) 2 saat icinde cok hafif sancılarla düşük oldu.ama sunu da diyim valla oyle cok minik parcalar değildi düşünler bayagi bir avuc kadardi.belki haftasindan dolayıdır. Sonra kurtaja aldılar 10 dk sürüyor. Genel anestezi ile ama kendime gelmem 45 dk bulmuş. Sonrada agri kesici iğne yapip serumda bitince gönderdiler. Insallah bebegin sağlıklıdır. Ama kurtaj olayi icin bir dr degil min. 2 dr rapor yazmasi gerekiyor gebelik kalp atisi olmadigi icin yada bos gebelik oldugu icin kurtaj önerilir diye. (kendi isteğiyle gebelik
istemeyenler haric). 15 gun iliski yasakti.sonucta operasyon oldu.ve tabi patoloji sonuçları vs vs vs. Cok uzun oldu kusura bakma ama icinde endise acaba kalmasın diye yazdim tatlim. RABBİM sağlıcakla hayırlısı ile gebelikler bebekler nasip etsin herkeze.