Hifaakim ben çatlatma iğnesi yaptım 14’ü gecesi bugün 7.gün yani biraz erken gibi test için yani döllenen yumurta 1 haftada rahme gelip yerleşmeye başladıktan sonra beta hcg salınımı yapıyor. İdrarda çıkması falan en az 9-10 gün bence. Bilmiyorum kendimi mi avutuyorum :(