beyzaakartal doktorunla görüşmelisin ama hemen kesilmiyor sanırım. Bende 11 haftalık hamileyim dün aşırı derecede sulu pembe bi kanamam oldu tamda doktor kontrolünden çıktıktan sonra hiç bir sebep yokken. Banada progestanın hem iğnesini hem hapını verdi. 5 gün iğne olucam hapıda sabah akşam içicem kanamam azaldı leke şeklinde geliyor artık. İnşallah sorunsuz atlatırız bu süreci 🙏