Kizla4 merhaba 30 haftayiz bugun peçeteye kucuk bi kirmizimsi sumuk gibi bi akinti geldi hafif kanlı gibi nişan olabilir mi daha cok rken olduğu icin ihtimal veremiyorum diger dogumumda nisan gelmedi acil sezeryan oldugum icin neye benzediğini de bilmiyorum bilen var mi??