Baharata Morsalkim 32+0 1900 dedi ilk gebeliğimde 2500 dü bu aralar çok dikkat edemedim yediğime çalışıyorum bide onunda stresi var siz gün içinde neler tüketiyosunuz
111anonim111 çok iyi maşallah 🤩 böyle sorular sormayın bence her bebeğin kilosu boyu farklıdır sağlıkla gelsinler 🫶🏻
Morsalkim 111anonim111 bir kaybim var gelişim geriliği olduğu için acaba bunda da mı var diye ama herkes iyi demiş çok sevindim
Morsalkim Feyza_gonul1 22 haftalıkti gelişimi ve kilo alımı durmuştu sonra kalbi durmuştu iki hafta gelişimi geriydi
Morsalkim Baharata o kadar haklısınız ki hep dikkat edince insan çok yoruluyor ben iki öğün yiyiyorum zaten ama protein çok yiyiyorum mutlakaj 2 yumurta zeytin peynir meyve muz ve sebze tüketiyorum