40+1 deyim. Dünkü kontrolde bebek kanalda değil, açıklık yok ama yumuşama var dedi doktorum. Sıyırma işlemi yapadı rahim ağzı yukarıda diye. Doğumu başlatmak için kullanılıyormuş bu yöntem.Diğer kontrollerde bakacağım denerim dedi.
Bu işlemi bilen var mı, açıklık olmadan da yapılıyor mu, acılı bir işlem mi, bebek kanalda değilse bile etkili sonuç verir mi. Bilenler yardımcı olsun korkuyorum biraz. Yaptırmayıp sezaryen mi istesem diye düşünmeden edemiyorum