Bugün kontrole gittim 38+1 deyim doktor ultrasonlar baktı 2950 imiş kilosu 36 hafta ile uyumlu dedi. Sorum şu ki gebelik şekeri olup bu durumu yaşayan var mı diyeti mi hafifleştirmeliyim ozaman çocuk kilo alır mı bu durumu yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz acaba