nurdaneg0716 nisoom01 sanırım kese şekli yuvarlak ise kız diyorlar yine de Rabbimden gönlünüzden geçeni kabul eylesin inşallah sağlıklı olur🥰
Rumeysaecriin nisoom01 Nub olayından dolayı sanki kız bebek görüyorum canım o altta 2 çizgili çıkıntı var ya genelde öyle paralel gelince kız diyorlar ☺️♥️
nisoom01 @Elamomy canım yine ben 😂 en son 10 haftalıkken kız demiştin sen buna da bakar mısın doktor hala bişey demedi🥰
snglaltn nisoom01 annesiningunesi_ hangi şekilde oluyor kız mesela benimki de ince uzun kesem yuvarlak değil kızın kesesi gibi mi erkeğin mi
annesiningunesi_ snglaltn yani %100 kesin sonuc vermemekle birlikte, ince uzun kese ise erkek oluyor, top gibi daha bombeli yuvarlak kese ise kız oluyor🦋