Moontomom Kızlar 13. Haftadayız lazer epilasyona devam eden yada yeni başlayan varmı ne düşünüyorsunuz
kalocwom Moontomom Seanslarım henüz bitmemişti hamile olduğumu öğrendiğimde doktoruma sorduğumda paketini dondur doğum sonrasına kadar dedi. Arkadaşın da söylediği gibi hormonlardan dolayı bir etkisini göremezsin dedi doktor. Bu sebeple ben gitmiyorum. Doğum sonrası belli bir süre geçtikten sonra devam edeceğim
Yaseminmur26 Lazer pek onermiyorlar ki zaten faydası da olmaz şuan hormonlar çok baskın ve değişken çünkü en iyisi ağda veya epilasyon bence 34 haftaligim hala epilasyon alıyorum ayda bir anca çıkıyor azaldı da ayrıca