
Ovulasyon testlerini düzensiz deniyordum bu hafta çoğu zaman silik çıkıyordu. Dün ilk defa biraz daha belirgin oldu gibi, sonra bu sabah gebelik testiyle birlikte deneyim dedim. İki testte de çift çizgiller göründü. Kürtaj sonrası ilk regl 26 Ekim di , bu ay hem istedim hem acele olmasin dedim ilk haftalarda denedim bıraktım bir yandan da gönlüm olsun istiyordu, diğer ay denerim düzenli deyip bıraktım. Ama gebelik olmuş gibi değil mi?