Benim de aynı haftada gitmişti birden belirtilerim.. özellikle kusmam kesilmişti doktora gitmiştim ,doktorum gülmüştü bana :( alakası yok gebeliği sonlansa bile kusan belirtileri devam eden bissürü hasta oluyor dedi. Tabii ki hamilelik evhamı başkadır içiniz rahat etsin bi doktora gidin isterseniz