Kızlar lütfen bilgisi olan yada basına gelen yardımcı olsun ben alfa tasıyıcısıyım eşim beta taşıyıcısı bebek düşünmeden önce bu testleri yaptırdık genetik bölümü ikinizde farklı oldgunz icin risk yok bebek de tasıyıcı dogar dedi şimdi ben 16 haftalık hamileyim kadın dogum doktorum perinalojiye yönlendiriyor sıvı alınsın bebege bakılsın diye böyle bi durum yaşayan varmı ne yapmalıyım