İlk kızımı 19 yaşımda kucağıma aldım hiç korkmadan doğuma gitmiştim şimdi 2. Kızımı kucagıma alacagım ınsaallah hemde bu kez herseyı kendı tercıhıme gore aldım yaptım hersey gonlumce oldu ama zaman daraldıkca ıcımde oyle buyuk anlamsız bır korku varkı allah ızın verırse normal dogum olacak dun gecr sıddetlı mıde agrısıyla doktora gıttım 2 cm acıklık var dedı suan agrılarım gectı evde yatıyorum ama o ağrıyı cekmekten okadar cok korkuyorum ki anlatılamaz saçma bır duygu var ıcımde