ilknurr98 maşallah canım çok güzel bir duygu hakikaten. Ben de devlette antenatal polikliniğinden randevu aldım, 20. haftamda olucam randevuya gittiğimde. Siz özele mi gitriniz devlete mi? Biraz bilgi verebilirseniz çok iyi olur randevuyu doğru mu aldım merak ediyorum 😊