1Cerenarslan1 İlk kızımın yarın doğum günü 23.11.2022 doğumlu gece itibariyle 38+4 hamile olacağım acilden devlete gitsem isteğe bağlı suni falan alsam aynı gün olsun istiyorum mesela doğum yaptırırlar mı sizce
Annelikmghb 1Cerenarslan1 sezeryan olsaydı öncesinden dogum plani yapilirdi ama normal dogum için sanmiyorum hic bir açılma sanciniz yok 41 haftaya kadar bekletirler. Kızınızla ayni tarihte doğmasını neden bu kadar istiyorsunuz her bebek vaktini bekler dogum günü özeldir siz ayri gunlerdede doğsa da ortak bigun ikisinide kutlarsiniz büyüyünce zaten istemezler.
UmayAsya 1Cerenarslan1 38 hafta normal doğum için de yine erken kendi gelmediği sürece müdahale edilmez bence son haftaniza kadar acilmaniz varsa eğer belki ama artık sezeryan için bile son haftalara kadar bekletiliyor .Bu kadar takılmayın bence buna