Masalceylan ezgickm beş gün varsa bide geçince yada birkaç gün sonra tekrar yapın daha net çıkar bence
Rukiss35 Masalceylan aynı durumu yaşıyorum tıpatıp aynı bende pazartesi kanaması verdim negatif çıktı o akşam biraz pembe renkli kanaması oldu ve devamı gelmedi bu günü de sayarsak 3 gün geçti
Masalceylan Rukiss35 aynı cnm kan mı verdin ben test yaptım sadece ama olmazsam yarın kan vermeyi düşünüyorum bakalım
Rukiss35 Masalceylan kasıklarım çok ağrıyor ped takıyorum 2 gündür ne olur ne olmaz diye ama gelen giden yok ben bu akşam kan vereyim diyorum ama eşim bekleyelim diyor sabırsızlanıyorum çok
Rukiss35 Masalceylan acile git de ki başım dönüyor midem bulanıyor sonra doktora de ki gebelik şüphem var beta da bakarmısınız bakıyorlar o şekilde