gezentianne keşke üslubunuz biraz daha nazik olsaydı, kadıncağız burada derdini paylaşmış biraz olsun rahatlamak için tavsiye arıyor, siz gelmişsiniz ‘bunu siz seçmişsiniz, okudunuz mu’ gibi kırıcı ve suçlayıcı cümleler kullanıyorsunuz. Herkesin şartları aynı olmuyor belki ailesi tarafından okumasına engel olundu belki kandırıldı belki zorla evlendirildi kadına şans tanınmadı? Bunlar olsa da olmasa da bunları düşünerekten yazmanız gerekirdi. Üstüne üstlük kimilerimiz hamile kimilerimiz çoluklu çocuklu, lütfen biraz hassasiyet gösterin. Gerçekten bu ülkede kadına kadın bile düşman artık birbirimize düşman olmayı bırakmalıyız