Merhaba Hanımla 13+0 iken gittim ikili test için. 2 doktor da bir cinsiyet tahmininde bulundu ama net değil dedi. Çok merak ediyorum, sizce cinsiyeti nedir? Cevaplarsanız çok sevinirimmm, ilk gebeliğim, sağlıklı olması icin dua ediyorum da, alisveris icin cinsiyet icin sabirsizlaniyorum🤲🏻🦋❣️

