Eşimin normal 46 xy çıktı benim kan pıhtılaşmam çıktı ve kromozom böyle çıktı bana dedi sadece herkeste görülebilir bu önemli değil 14 kromozomu iki düşüğüne sebep olan kan pıhtılaşması temiz kromozomlarda sorun yok dedi buradaki arkadaşlar problem olur diyor kafam karıştı gerçekten bilen varmı yada aynı kromozomdan hamile kalan bebeği olan