Basakk98 Kızlar 15 gün oldu doğum yapalı her emzirdiğimde ilk başta inanılmaz bir agrı sızı oluyor sonra geçiyor . Böyle olması normal mi ne kadar zaman sonra geçer
myavocado Basakk98 benim de oluyordu 20-30 gün sonra geçti o sızlama. Ama sebebi nedir normal midir bilmiyorum