asylty İyi akşamlar kızlar 8 haftalık ikizlere hamileyim ben bugün adet ağrısı gibi ağrı oldu şimdide kahverengi leke geliyor çok korkuyorum sizce bisey olmusmudur?
BaharErol asylty normalde bebekler Rahime yerleşmeye çalışınca böyle lekelenme oluyor diyorlar ama sen yine de doktora kontrole git bir canım için rahat eder
Aysesare asylty haftanız erken, doktora gidin. Herkeste aynı olmuyor kimisi yerleşme kanaması kimisi de düşük belirtisi olarak bunu yaşıyor. En doğrusu doktorun ultrasonda görüp kese etrafında kanama alanı olup olmadığına bakması lazım geçmiş olsun
Camlicagizem asylty canım telaşlanma o dönemlerde oluyor gittiğim her doktora da sormuştum pembe ve kahverengi lekeden korkma kanama gibi olunca hemen gel demişti. Düşük tehlikesinin olduğunu gösterir bol bol yatıp dinlen benim 2 ayım böyle geçti😔 Geçmiş olsun şimdiden😘
Gamzetoklu asylty benimde 2gün önce oldu çok ama çok az kahve akıntı şeklinde afedersin doktorumu aradım panik yapılck bişey yok dedi 7.haftanın içindeyim bende.bugünde çook az gördüm yine içim içimi yiyiyo tabi.birazdan kontorlüm var bekliyorum heyecanla kalp atışını duyucaz inşallah miniğimiğin hem heyecanlı hem tedirginim
aylaacetin asylty kanamana ağrı eşlik ettiği için dedim herkeste aynı olmaz tabi ama ben öyle düşük yapmıştım önlemini aldıysan sıkıntı yok canım
Gamzetoklu asylty inşallah canımm🙏🏻🙏🏻yok olmadı bi ara hasta olmadan önce ince bi sızı hissederim öyle oldu gibi geçti ama rahatsız etmedi çok.kahverengiyse gelen leke sıkıntı olmaz diyo doktorlar yerleşme rahim genişliyo ondan diyolar ama işte insan yinede panikliyo işte😏
Kumru82 Kesinlikle bendede oldu 5+2 de insan cok panik oluyor bende hemen doktora gitim peçeteye silince cok acık kahve rengiydi hemen progestan verrdi fitil olarak kullanıyırum aynı gece geçti cok şükür ama hep korkuyorum artik wc gitmeye
Zeliha66 asylty canim bi doktoruna gitmelisin detayli bi muayene etsin benimde geliyodu kahverengi leke 12.haftamda gittigimde meger kesenin arkasinda kanama alanlari varmis hemen progestan baslatti doktorum. Simdide erken dogum riskim var hâla kullaniyorum progestani bide ignesini 32+5olduk
Esrayusuf asylty hastaneye git hemen valla bendede kanama yoktu kasık ağrım ve kahverengi lekelenmem oldu 8 haftalıktım iki gün sonra kontrole gittim kalbi durmuş geçen hafta kürtaj oldum burada yazmakla olmaZ git şimdi doktora ilaç verir zaman kaybetme
Hikoo asylty benim gecen hafta persembe kahverengi lekelenmelerim basladi progestan kullanmaya basladim sali aksami dusuk yaptim