Pazartesi gününe randevu aldım 13+4 olacak sata göre fakat 3-4gün önden gidiyor ultrasonda yani 14haftalık gözükebilir. Sırf cinsiyet için özel 4boyutlu cihazı olan bi doktora gideceğim. Bence cinsiyeti gözükür ama sekreteri 15-16dan önce söylemeyi tercih etmiyor doktor bey dedi. O kadar para vericem rica minnet söyletirim o ayrı ama yanılma olmaz diye düşünüyorum dimi kızlar yani erkekse en azından artık ayırt edilir? Oğlumda 12de erkek tahmin etti doktor bir ay sonra netleşti zaten. Bunda da kızsa belki zor ama erkekse gözükür gibi geliyor bu haftalarda artık değil mi?