papatya346181 29.haftamdayım. Göğsümün ucunda beyaz bir tomurcuk çıktı. İnternette sütle alakalı olduğu yazıyor. Sizde de oldu mu anneler 🤰🏻
bboran papatya346181 31 haftalık oldum benımde bikaç günde bir kıyafetimde ıslaklık oluyor süt gelebiliyormuş bu dönemde
ezgickm papatya346181 canım ilk bebeğimde 16 haftada gelmeye başladı. Çoğu zaman yatınca veya bebek sesi duyduğumda hafif sızlardı akardı artık 25 den sonra falan göğüs pedi takmak zorunda kalıyordum kıyafetlerim ıslanıyordu💓 rabbime çok şükür 27 aylık hala emiyor 🥹😅😅
Marlaa Benim de kıyafetlerime bulaştığında fark ediyorum . Sanırım normal bu dönemde böyle şeyler önemli olan oynayıp arttırmamak .
papatya346181 ezgickm Maşallah 💖 Teşekkür ediyorum daha süt gelmedi ama sanırım artık vücut kendini hazırlıyor 😊