baharayazz
Kızlar merhabalar 😚 28 haftalık hamileyim 🙂 doğumum 16 Nisan olarak gözüküyor . Kartal Erciyes Hastanesinde Bihter senem Feyzioğlu na muayene oluyorum çok memnunum muayenesinden . Maddi bir sorun olmadığı sürece insallah Doğumu doktoruma düşünüyorum ama doğumları nasıl fikrim yok . İçinizde bilen duyan var mı Bihter hanımın Doğumunu ? Muayeneden çok memnunum dediğim gibi :) ve ya içinizde Kartal Erciyes’te Doğum yaptıran oldu mu memnun kaldılar Mı hastaneden ? Umarım yardımcı olursunuz ☺️ Bu arada sizde durumlar nasıl 😍