beyznz Bende kistik higroma yoktu ama 12. Haftada o değerlerde ense kalınlığı vardı.Perinatoloji ile devam ettim Amniyosentez oldum sonuç normal geldi, detaylı ultrasona girdim hiç bir anormallik bulmadılar, herşey normal dediler suan 24. Haftamdayım. Kadın doğum doktoruna geri döneceğim.
Bazen kistik higromanın gerilediğini duydum inşallah sizinde öyle olur