Sevgikaya1525 prens_prenses_annesi evet kuzum var sancın bde bebek sanki çok hareketsiz doktor bişey dedi mi kaç haftalık kuxum
prens_prenses_annesi Ahyeluz ac oldugum icin cok hareket etmiyodu bu sorunu tok olsamda yasiyorumda anlamadim valla niye
Sevgikaya1525 prens_prenses_annesi çikolata meyve suyu ve tok gitmeye çalış cnm ben hep öyle yapardım
prens_prenses_annesi Sevgikaya1525 saat 8 de ciktim evden kostur kostur gttim bisyler yemege firsatim olmadi dakkam geciyodu ama bn tok gttimdede bu sorunla karsilasiyorum
Sevgikaya1525 prens_prenses_annesi bence cnm doğum başlıyor çnkü benimde doğum yapmadan 2 3 gün önce başladı sertleşiyordu sürekli karnımda
prens_prenses_annesi Sevgikaya1525 elimi koydum yeri farkediyomusunuz nasil şiş taş gbi ve beni cok rahatsiz ediyo
Sevgikaya1525 prens_prenses_annesi yavrum karnın inmiş gibi benim arkadaş ölmüştü hatta göğüs altından 4 parmak boşluk varsa göbekli arasında doğum yaklaşıyor diorlar
prens_prenses_annesi Sevgikaya1525 ben 3 4 gun once atmistim resim inmemis diyolardi burdakiler buydu