Akşam saat yedi buçuk gibi tamamen soyuyorum vücudunu yağlıyorum temiz pijama giydiriyorum sonra yatak odasına geçiyoruz ışıkları falan kapatıyorum tamamen biraz emmesine izin veriyorum memede uykusu gelmeye başladığını anladığımda ayağa kalkıp kucağımdayken hafif hafif sallanıyorum tekrar meme ararsa tekrar veriyorum ağlatmamaya çalışıyorum iki kaşının arasını hafifçe okşuyorum uykuya dalmasına yardımcı olurmuş bazen uyumamak için direndiği oluyor o zaman emzik verip karanlıkta bebek arabasıyla hafif hafif ileri geri yapıyorum. Çok uykusu gelir de uyuyamazsa sancısı varmış gibi davranıyor doktorumuz sancısı olursa elleri açık olur uykusu varsa yumruk olur demişti onu takip ediyorum genelde o noktaya bırakmamaya çalışıyorum. 10-15 gündür bu şekildeyiz oğlum bugün 68 günlük oldu şimdi akşamları 8-9 arasında uyuyor beşiğine yatırıyorum en başından beri bizimle hiç uyutmadım. Gece de 5-6 saatte bir uyanıyor sabah da 7-8 arası uyanıyor. Biz böyle halledebildik bu süreci inşallah işinize yarar yazdıklarım 🙏