ikincibaharrr ben 3 hafta önce 2li yaptrdım sonuç almadım ben inşaat mühendisiyim ve şunu düşünüyorum ben PC ortamında bir binaya yükleme yapıyorum aklına gelecek rüzgar kar deprem ne gelirse aklına ve simülatörde deprem uyguluyorum salınım izliyorum. Burdan yük gelir burdan kırılma olur burdan burulur ve yıkılır diye ama ben Maraş depremini yaşadım yani olmaz denecek şey oldu art arda 3 deprem üçü de farklı yerden geldi biri salladı birir burdu diğeri hoplattı uzun oldu ama demem o ki bizim bilemediğimiz hesaplayamadığumız şeyler bunlar adı üstünde tarama testi kesin değil tanı testi değil tarama testi