Seray2 bebekten de anneden de kaynaklı olabilir. Kimi kadının his eşiği daha yüksek olduğu için hissetmesi için daha sert hareketler gerekiyor, kimi zaman da bebek çok sakin olabiliyor. Ben farkı deneyimlemedim daha ancak denilene göre genelde erkekler daha kuvvetli vurduğu için hissetmek daha kolay oluyormuş.