Minikeller00 Ortaki dünkü testim ve değerlendirmemiştim bugün yaptığım testte ise çizgi çok açılmış çatlama gibi geldi. Lütfen kaçırmış olmayayım 😔
zlemceylan Minikeller00 yok olur tabiki de değerlendirin yumurta döllenmek için 24 saat kalıyor kaçırmayın
Innerglow Minikeller00 aslında çatlamayı değerlendirmek daha iyi o yüzden stres yapma bugunu değerlendir
Mamiko_2020 Aayyy bende sizinle aynıyımm.Dün yumurtlama olmuş bugün çatlamış 😔😔Çookkk canım sıkıldım oturup ağlicam o kadar yaniiii😔Bugünü değerlendiricem ama çokta hevesim yok olumlu sonuç olacağına dair,tabi rabbim bilir yine 🥲
Minikeller00 Innerglow bende bunu dün öğrendim normalde yumurtlama gününü baz alıyordum yani yumurtlamanın ardından salınıyor ve 24 saat kalıyormuş anladığım kadarıyla, eğer böyleyse bunuda anlamış oldum
Minikeller00 Minikeller00 düzeltme yapayım yanlış bilgi vermemek için yumurta en fazla 24 saat kalıyormuş 12-14 saat canlı kalıp atılanda var o nedenle bir gün öncesinden değerlendirmek cidden önemli, sanırım bende kaçırdım 😔
Minikeller00 @“Kardelen0406”# canım sanırım çatlamada yumurta tüplerde bekliyormuş ben testte yumurtlamayı gördüğüm zaman bekliyor sanıyordum sonrasındaymış, tabi normalde yumurtamadan önce içeride hali hazırda sperm olsa iyi olurdu ama hayırlısı artık
Minikeller00 Mamiko_2020 biraz daha araştırdım ve testte lh artışının saptandığı gün ve sonraki iki gün önemli diyor yumurta testte yumurtlamayı gördükten sonraki 12-48 saat içinde salınıp 12-24 saat arası karın boşluğunda yaşıyormuş 😅 neyse daha fazla bilgiye bakmayacağım artık. Bazen değerlendirmeye rağmen olmuyor herşey nasip canım ☺️
Meltemzel Mamiko_2020 canım çatlamada değerlendirmem daha önemli normalde ben doktora gidiyorum oda çatlatma iğnesinden sonra ilişki diyor 🥰
Minikeller00 Meltemzel ya bende tam bilmiyordum yeni yeni öğreniyorum buradan, yazılan cevapların faydası, çok teşekkür ediyorum 🥰