hamcokelek33 Arkadaşlar merhaba, iki gündür ayağa kalkınca bebişin olduğu bölgede özellikle sanki aşağıya doğru sarkar gibi hafif ağrı oluyor sizce normal midir
elfbcr hamcokelek33 bende de şuan aynı durum mevcut 15+2 deyim gece azıcık kanamam oldu hatta felaket belim ağrıyor kasıklarımda da ağrı ve aşırı şekilde baskı hissediyorum normal mi bilmiyorum sizin ne zaman geçti ya da ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun 🫠
Tinkivinkidipsi hamcokelek33 benim de iğne batma ya da sinek ısırığı gibi hafif bi batma oluyor sonra da içten batma olan yerin üstü yani derimde kaşıntı oluyor derim geriliyor gibi
Senaasyaali Bende 15+2 günlük hamileyim. Benimde gün içinde sol alt kasık tarafıma kramp giriyor biraz canımı yakıp geçiyor. Birde aniden kalkarsam keskin bir ağrı giriyor asagi dogru yogunluk hissediyorum . Normaldir diye düşünüyorum.
Pregnant81 Ani kasık ağrıları ayağa kalkarken yatakta dönerken falan onlar rahmin etrafındaki bağların kasılması sebebiyle oluyormuş bende ayağa kalkarken öksürürken zorlanıyorum
Turuncukadin elfbcr aslında doktora gitseniz çok iyi olur enfeksiyon vs olabilir risk almamak lazım kanama olduysa
tazeannesese elfbcr kanama durumlarında mutlaka doktora gidilmeli. Benimde kanamam olmuştu hemen acile gitmiştim iğne serum fitil yapıyorlar. Kanama we kahwerengi leke düşük tehdidi sayılıyor
Tinkivinkidipsi elfbcr 15.haftada kanama olmaz enfeksiyon olabilir kılcal damar çatlaması olabilir yine de görünün çünkü enfeksiyon erken müdahale edildiğinde hiç bir sorun olmuyor
hamcokelek33 elfbcr ben o gün hiç kalkmadan dinlendim geçti ama sizin kanamanız olduysa mutlaka doktorunuzla iletişime geçin ,önlem amaçlı tedaviye başlarlar
elfbcr bende kanama 12. haftadan beri ara ara oluyor progestan kullanıyorum zaten ama durduk yere tekrar etmesini anlamıyorum dediğiniz gibi tekrar doktora gideceğim
hamcokelek33 elfbcr bana plasenta previa teşhisi konulmuştu. Sizde var mı? Yani plasenta yerleşiminin aşağıda olması durumu. Hiç doktorunuz bişey dedi mi
hamcokelek33 elfbcr aaa o zaman mutlaka özellikle sorun, çok kafaya takılası bir durum değil ama en azından sebebini öğrenmiş olursunuz. Çok geçmiş olsun tekrardan💖