34 haftayı yarıladım 10 aralıkta doğumum var ve ben sevinemiyorum dün kardeşim detaylı ultrasona girdi bebeğinde birçok anomali görüldü dünden beri ona yansıtmasamda sürekli ağlıyorum pazartesi bebeği alınacak onu ne kadar teselli etsemde ne desem boş gibi geliyor hareketlerini hissetti bir kere yavrusunun çok zor bende onu öyle gördükçe dayanamıyorum buraya yazıp bir nebze olsun rahatlamak istedim 😔