Kizlar bi kac gun once yine post acmistim dun hastane komtrolum vardi farkli bir doktora profa gozuktum kahverengi lekelenmem oldugunu belirttim bana %90 yerlesmeden kaynakli kanamalar oluyor haftaya bebegin kalp atisini duyalim suan vardir ama alttan muayene etmeyelim dedi kese de felan sorun yada bir kanama soz konusu degil dedi zaten dusecek olsa %10 luk ihtimalle haftaya kadar duser dedi lekelenmem cok sık surekli olmuyor bazen sabah bazen gece bugunde silinince pembe sekilde cok az geldi amaa benm ne sancim var ne baskaaa bisey gayet iyiym 12. Haftaya yada daha fazlaa sure lekelenme yasayabiliyor insanlarlar her hamilelik bor olmuyor dedi yasayan var mo dusunmekten yoruldum gercekten uzun oldu kusura bakmayin