seda_ay canım kromozomun da sıkıntı var bende de aynı durum var 1 ve 5. kromozomlarım yer değiştirmiş ilk duyunca çok üzüldüm hatta herkes genetikli tüp bebek önerdi doğal yolla olmaz dediler bu testi yaptırmadan önce 2 kaybım var 9 haftalıkken kalbi durmuştu bizde devlet hastanesinde genetikli tüp bebeğe başlamıştık ama başladığım ay tekrardan hamile olduğumu öğrendim şuna 12 haftalık hamileyim riskin varmı diye sorarsan tabiki içimde hala korku var ama doktorum demişti ki eşinde bi problem yok yani sağlıklı bebek olma ihtimali çok yüksek o yüzden içimi hep ferah tutuyorum inşallah sağlıkla bebeğimi kucağına alırım sen yine de bi kaç doktora daha sor ben öyle yapmıştım hepsi de genetikli tüp bebek önermişti hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🏻🙏🏻🌸