Kızlar 14 aylık bebeğim var üst yanlarını çok zor çıkardı 1 tanesi daha tam çıkmadı zorlanıyor doktor dedi ki diş kisti var ve çekilebilir çıkmasını beklicekler duruma göre ilerlenicek bu ihtimal bile beni çok üzüyor başına daha önce böyle bir şey gelen var mı daha çok küçük bir de çekilirse narkozla uyutulup çekilmesi lazımmış :(