1anneeeeee Iraz ah bir bilsem 😂.33 haftalık olduk, beğendiğim isimler oluyor,tam buldum diyorum,iki güne içime sinmemeye başladı
Esra5151 Iraz bizde Yağız efe koyduk isimli hastane çıkışı yaptıracaktım artık netleştirelim dedik yoksa çok zor erkek bebeğe isim bulması🤭