ceymus7 hastanede falan yatırmışlardı kolestazdan şüphelenip açlık safra asidine falan bakıyorlar bnm hepsi normal çıkmıştı. Hala yüksek çıkıyordu ama sonuçların gastroentolojiye gönderdiler o da çok yüksek değil demişti ama araştırdı daha önceden karaciğer rahatsızlığı falan olabilir diye o da temiz çıktı derken aonuçlarım düzeldi ama vitaminler falan yapmıştı benimkini