Seher3894 Merhabalar 23 haftalık hamileyim dün akşamdan beri karnımda tekmeden farklı olarak çok farklı bi hareketlilik var ve ağrı yapıyor bu normal midir bunun sebebi nedir acaba ?
Larraa Seher3894 23+4 iki gündür bende de hareket diyemem ama ağrılar var. Adet sancısı gibi bir ağrı çok dayanılmaz değil. Geçmiş postlara baktım bu haftalarda bu ağrıları yaşayanlar az değil. Bu yüzden normal karşılayıp evham yapmamaya çalışıyorum. Kontrolümü beklemeyi düşünüyorum 🌸