Zeynep-er Hayırlı sabahlar kızlar ☀️ 18 haftalık olduk ilk gebeliğim henüz hissetmedim hareketlerini Siz ilk ne zaman hissettiniz? 🤰🏻
Gunduzanne Zeynep-er şöyle ki bende 18/19 da hissettim çünkü göbekli biriyim normalde. Göbekli oluncada karnın yağlı oluyo ekstra bi tabaka yani. Zayıf kızlar daha erken hissediyor 15 de falan nerdeyse hisseden var. Göbekli biriysen benim gibi geç hissedersin kuşum
Ssdg Ben 18 haftalığım hala hissedemiyorum 😢 zayıf biriyim aslında ama hissedemiyorum karnım çok ağrıyor bu hafta iğne batması gibi ağrı var sol tarafımda anlayamadım neden böyle 😞😞