Kızlar merhaba 23+6 dayım. Çok fazla karın ağrım var günlerdir büyük tuvaletimi yapamıyorum genel cerrahiye gittim Ülseratif kolit hastasıyım kolitin azmış olabilir dedi mr istedi benden ilaçsız, bir de sonuç alınmazsa rektoskopi yapılır dedi ama ben çok korkuyorum herhangi bir sakıncası olur mu hamilelikte diye. Kan tahlili yapıldı crp değeri 37 çıktı, enfeksiyon var ama şu an antibiyotik veremem mr sonucunu bekleyeceğim dedi genel cerrah. Bebek için korkuyorum bugün kadın doğum doktoruma gitsem enfeksiyon için ilaç verir mi