Kızlar bugün itibariyle tam 7 hafta 4 günlüğüm. Aslında son adet tarihim 25 Eylül ve 8 hafta 3 günlük olması gerekti ultrasonda küçük çıktı. Geç döllenme değil reglime 3 gün kala 667 değerle öğrendim
Gelelim asıl meseleye 5. Haftama girdiğim an lekelenmelerim başlandı progestan fitil kullandım,progestan iğnesi de vuruldum.
Lekelenmelerim devam etti hastaneye gel git şekilde bu haftaya kadar geldim çok şükür🙏
En son 3 gün önce kahverengi lekelenmem pembeye döndüğü için acile gittiğimde yine bebeği görmedik kese var bebek yok.
Şimdi pazartesi kontrolüm var Allah’ın izniyle bebeğimi görebiliriz inşallah🙏 Hala lekelerim var pede gelmiyor fakat peçeteye sildiğimde geliyor yoğun değil. İlk haftalarda kanama alanım vardı daha sonra geçti şu an yok aktif bir kanama alanı da görünmüyor yani.Çikolata kistim var 1 buçuk sene bekledik yavrumu. Tabiki herşey imtihan rabbim eli ayağı düzgün sağlıklı bir şekilde kucağıma almayı nasip etsin.
ARANIZDA BENİM GİBİ BEBEĞİNİ GEÇ GÖRENLER YANIT YAPARSA ÇOK SEVİNİRİM ALLAH RIZASI İÇİN🥹🙏
LÜTFEN KÖTÜ TECRÜBELERİNİZİ AKTARMAYIN BENDE HERŞEYİN BİLİNCİNDEYİM SADECE BENİM GİBİLER BANA MORAL OLSUN İSTERİM
DUALARINIZDA BANA DA YER VERİR MİSİNİZ🙏🥹🫶