Selam kızlar perinatoloji doktorum tıp fakültesindeki kadın doğuma yönlendirdi romatolojiye yönlendirip afaz gibi bi test ismi söyledi gerekli tahlillerin yapılması için. Dün gittim doktor muayene etti bazı testler istedi testlerde sıkıntı yok ama bugün sonuçlarımı almaya gittiğimde doktor perinatoloji hocamla ve diğer hocalarımla görüştüm romatolojiye gitmeni gerek görmediler rutin gebelik takipleri yapılsın demişler. Benim anlamadığım gerek görmese perinatoloji doktorum yönlendirmez ama bunu tıptaki doktora anlatamadım. Bir de gebe olup romatolojiye gidip bi ilaç kullanan var mı ? Yani sadece teşhis için mi yoksa bi ilaç veriyorlar mı ? (Bu arada daha önce kayıplarım var)