Selam herkese
Ben 3. ayıma girdim ve sağ göğüs kemiğimde bir batma var, dün paralel olacak şekilde sırtıma da geçti ve tek bir bölge böyle bıçak saplanır gibi batıyor derin nefes alınca vs. Bazen rahim büyüdüğü için böyle yukarı baskı yapabiliyormuş normal deniyor, yaşayan var mıdır benzerini? Akşam fizik tedaviye bi görüneceğim nolur nolmaz